• Produkti
    • ecube
    • trauki
    • Gelios
    • xlash
    • autoskola
"Diesel" reklāmaGudrajam varbūt ir smadzenes, toties stulbenim ir bumbas. Esiet stulbi! Reāla "Diesel" reklāma

Kapitālistiskā seksa rokasgrāmata jeb Latviešu tautas smagais ceļš uz vienkāršām patiesībām-63

(89. turpinājums. Sākumu sk. šeit)

63. Reklāmas tipa propaganda

Diemžēl reklāma[1] jau sen vairs nav informācija par preci. Reklāma ir pārtapusi par preces propagandu – tikpat taisnīgu un tikpat melīgu, kā jebkura propaganda.

Kāds varētu būt mūsdienu reklāmas upuris?

Jāatzīst, kopumā, visai pievilcīgs/pievilcīga, precīzāk sakot, atbilstošs/atbilstoša jaunākajiem skaistuma kritērijiem.

Viņam/viņai ir visi iespējamie mati uz galvas un neviena matiņa citur.

Viņam/viņai ir žilbinošs smaids un nav nevienas blaugznas.

Viss, kam viņš/viņa uzpūš savu svaigo elpu, nosarmo.

Viņam vienmēr blakus ir viņa, bet viņai – viņš.

Viņam/viņai garšo pusfabrikāti un saldumi.

Viņš vienmēr smaržo pēc īsta losjona.

Viņa vienmēr smaržo pēc ziepēm.

Tomēr viņš/viņa dzīvo pusbadā,

jo mutē vienmēr ir divi košļenes spilventiņi vai divas pastilas.

Viņš/viņa pastāvīgi izdara mājienus par seksu,

 taču smalkjūtības dēļ viņi ar to nekad nenodarbojas.

Viņš pa pludmali pastaigājas ar sērfošanas dēli padusē.

Viņa vienmēr rokassomiņā nēsā veļas pulvera paku un kasti ar biksīšu ieliktnīšiem.

Viņš/viņa nekad nelieto parastas mantas un nedara parastas lietas.

Viņš/viņa nedara neko jēdzīgu, tomēr viņam/viņai ir viss.

Un tā tālāk.

Svarīgs reklāmas instruments ir salīdzinājums. Vienīgais, par ko jāparūpējas, kaut ko salīdzinot,– pareizais atskaites punkts:

Ugandas ekonomika

vai Grenlandes klimats,

vai afrikāņu ēdienkarte,

vai tas būtu 1991.gads,

vai salūzis aparāts,

vai resns lempis.

Galvenais, lai reklamējamā prece uz tā fona izskatītos galvastiesu pārāka. Lai pat muļķim būtu skaidrs, kas jāpērk, un tas, kas to nepērk, ir muļķis.

Starp citu, šo paņēmienu plaši izmanto arī globālā seksa propaganda.

Jūs esat pārliecināti, ka kāds jūs izmanto? Jūs jūtat, ka kaut kas nav kārtībā?

Jūs domājat, ka jums klājas slikti?

Angolā klājas vēl sliktāk!!!

Tev jājūtas vainīgam/vainīgai, ka Angolā klājas vēl sliktāk!

Skaties TV, rakājies pa internetu, priecājies, ka ar tevi viss kārtībā, priecājies un – sēdi feisbūkā!

Daudziem nabaga ovimbundu, mbundu un pat bakongo[2] ir citas problēmas un nav datora, kur nu vēl interneta un feisbūka. Nav pat televizora, vai vari iedomāties? Kā viņi vispār var uzzināt par savām problēmām???

Toties viņiem iet secen reklāmistu galvenais bauslis[3]: publika ir neiedomājami stulba!

(Turpinājums šeit)


[1] Reklāma – plašākā nozīmē: jebkuriem līdzekļiem, jebkurā formā un jebkurā vidē izplatīta nenoteiktam personu lokam adresēta informācija, kuras mērķis – pievērst uzmanību reklāmas objektam, intereses par šo objektu izraisīšana vai uzturēšana un šā objekta virzīšana tirgū. Speciāls maksas reklāmas laukums pirmo reizi jaunākajā vēsturē parādījās Francijas konservatīvajā laikrakstā La Presse (1836-1918). Kopējais naudas apgrozījums reklāmas jomā pasaulē 2018.gadā – 543,71 miljards ASV dolāru. 

[2] Ovimbundu, mbundu, bakongo – lielākās etniskās grupas Angolā (portugāļu: República de Angola). Pateicoties naftas eksportam, Angolas ekonomika formāli ir visdinamiskākā dienvidos no Sahāras (Subsahārā), taču Angolā ir augsta zīdaiņu mirstība (mirst 180 no 1000 jaundzimušajiem), bet ap 4% visu angoliešu ir inficējušies ar HIV/AIDS.

HIV – abreviatūra no angļu: human immunodeficiency virus – cilvēka imūndeficīta vīruss.

AIDS – abreviatūra no angļu: acquired immunodeficiency syndrome, iegūtā imūndeficīta sindroms – HIV izraisīta grūti ārstējama, daudzos gadījumos neārstējama slimība. 

[3] Bauslis – šeit: ideja kurai pieņemts cieši ticēt, lai gan tās izcelsme nav skaidra. Desmit baušļi jeb dekalogs (ivritā: עשרת הדברות, aseret-a-dibrot, burt. desmit izteikumi; sengrieķu: δέκα λόγοι, dekalogos, desmitvārdi – jūdaismā un kristietībā: 10 ticības pamatdogmas, kuras, saskaņā ar Bībeles Veco Derību, lai nostiprinātu senebrejiem ticības pamatu, Dievs Sinaja kalnā devis pravietim Mozum, iegravētas divās akmens plāksnēs.

Tavs komentārs par rakstu: