• Produkti
    • ecube
    • trauki
    • Gelios
    • xlash
    • autoskola
Foto: Edijs Pālens/LETA

TV3 atgūst pirmo pozīciju skatītāko TV kanālu vidū; trijniekā ielaužas LTV1

NOZARE.lv

Šī gada maijā skatītākais televīzijas kanāls bijis TV3, kura vērošanai veltīti 12,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrajā vietā ierindojas Pirmais Baltijas kanāls (PBK) ar 11,2%, bet trešajā - LTV1 ar 9,2% lielu skatīšanās laika daļu, liecina pētījumu kompānijas TNS apkopotie TV kanālu auditorijas dati par šī gada maiju.

Maijā, salīdzinot ar aprīli, TV3 skatīšanās laiks no 10,8% pieaudzis par 1,4 procentpunktiem un kanāls atguvis savas līderpozīcijas. PBK skatīšanās laiks, salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, sarucis par 0,4%, ieņemot otro vietu skatītāko TV kanālu sarakstā. Savas pozīcijas krietni nostiprinājis LTV1, kura skatīšanās laika daļa maijā ir otrā straujāk pieaugošā aiz TV3. LTV1 skatīšanās laiks maijā, salīdzinot ar aprīli, audzis no 8,1% par 1,1 procentpunktu un ar 9,2% skatīšanās laika daļu ļāvis LTV1 ielauzties topa trijniekā.

Maijā kanālam LNT veltīti 9%, kanālam "NTV Mir Latvija" - 8,3% un kanālam TV5 - 5,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla REN Baltija skatīšanās laika daļa bijusi 4,1%, kanāla 3+ - 3,9%, kanāla TV6 - 3,4%, kanāla LTV7 - 2,6% un kanāla 2 - viens procents.

Maijā, salīdzinot ar aprīli, skatīšanās laika daļa kritusies LNT un LTV7, bet nedaudz pieaugusi arī TV5 un TV6.

Kanālam FOX veltīti 0,9% un kanālam CTC Baltija - 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanāliem 1BM, "National Geographic Channel" un "Re:TV" katram veltīti 0,5%, kanālam "Fox Life" - 0,4%, "RTR Planeta Baltija" - 0,3% un kanālam "TVOE "- 0,04% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu skatīšanās laika daļa bija 22,7%. Savukārt video satura vērošanai veltīts 3,1% no visa kopējā TV skatīšanās laika maijā.

Šī gada maijā viens televīzijas skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 49 minūtes dienā, kas bijis par 2 minūtēm mazāk nekā aprīlī.

Tavs komentārs par rakstu: